foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
Get Adobe Flash player


PBX Server Platan Libra to produkt najnowszej generacji, wykorzystujący technologię VoIP, przeznaczony dla firm liczących od kilkudziesięciu do 1000 pracowników. Libra zapewnia bezpieczeństwo pracy i pełną dowolność połączeń - w dowolnej technologii, z dowolnego typu telefonu, z dowolnym systemem operacyjnym, a teraz również w dowolnej obudowie - RACK lub STD do powieszenia na ścianie. Libra jest przyjazna zarówno dla użytkownika, jak i dla instalatora.

Inteligentna Dystrybucja Ruchu wraz z kolejkowaniem połączeń, nagrywaniem rozmów i zaawansowanymi scenariuszami menu głosowego pozwolą na profesjonalną obsługę nawet intensywnego ruchu telefonicznego. Innowacyjne rozwiązanie Zobacz, Kto Mówi uatrakcyjni codzienne kontakty telefoniczne dzięki przekazowi wideo.

 

PBX Server Libra jako element systemu teleinformatycznego

schematy dzwonienia - system wielopoziomowego menu głosowego organizującego ruch przychodzący przy wykorzystaniu IVR (Interactive Voice Response - Interaktywna Obsługa Głosowa), do dyspozycji praktycznie nieograniczona liczba poziomów i samych Infolinii, do 1h nagrań w standardzie!
kolejkowanie rozmów z informowaniem o pozycji w kolejce i przewidywanym czasie oczekiwania, z możliwością ustawienia max. liczby oczekujących osób i/lub czasu oczekiwania

profesjonalne nagrania zapowiedzi i komunikatów systemowych oraz miłe dla ucha melodie
nawet 25 osób dzwoniących jednocześnie może odsłuchiwać daną zapowiedź głosową
Inteligentna Dystrybucja Ruchu = precyzyjny wybór adresata: równomierna dystrybucja ruchu - UCD,
połączenia wg specjalizacji,
automatyczne połączenia wg zidentyfikowanego numeru abonenta dzwoniącego - ACD
przenoszenie wywołań na inne numery wewnętrzne lub miejskie w trybie bezwarunkowym, gdy abonent nie odbiera, gdy zajęty
czarne listy - tworzenie list niepożądanych numerów,  z których wywołania są ignorowane lub obsługiwane w zdefiniowany sposób
statusy VIP - definiowanie numerów mających np. pierwszeństwo w kolejce osób oczekujących na połączenie
Czas na Notatkę - definiowalny czas przeznaczony dla osób odbierających telefony w ramach Grupy Wspólnego Wywołania na sporządzenie notatki po każdej przeprowadzonej rozmowy, wpisanie danych do bazy itp., w tym czasie nie będą do tej osoby kierowane kolejne wywołania



wbudowane nagrywanie rozmów wraz z aplikacją Agent 003
możliwość włączenia nagrywania rozmów na dowolnym poziomie zapowiedzi
precyzyjne definiowanie nagrywanych rozmów (wewnętrzne, miejskie przychodzące, miejskie wychodzące) i użytkowników, którzy mają być nagrywani - NOWOŚĆ!
opcja oznaczenia użytkownika, którego rozmowy nigdy nie będą nagrywane (np. dyrektora) - NOWOŚĆ!

 

 


globalna książka telefoniczna do 3000 wpisów
128 indywidualnych książek telefonicznych
pełna identyfikacja numerów CLIP na portach systemowych i analogowych
współpraca z dedykowanym oprogramowaniem Naso CC - oferującym zaawansowany system statystyk i funkcjonalność rozbudowanego Call Center
współpraca z oprogramowaniem dla korporacji taksówkarskich


PROGRAM ZARZĄDZANIA KOSZTAMI

aplikacja Grosik- indywidualne rozliczanie kosztów rozmów telefonicznych

statystyki rozmów w formie tabelarycznej oraz graficznej

Strefa Użytkownika - Twoje ustawienia online, dostępne przez przeglądarkę internetową:
- historia połączeń stan zalogowania do grup wspólnego wywołania GWW ustawione przeniesienia rozmów na numery wewnętrzne lub miejskie (bezwarunkowe, gdy nie odbiera przez określony czas, gdy zajęty)
- status Poczty Głosowej (aktywna/nieaktywna, ilość nowych i wszystkich wiadomości, limit wiadomości) podręczna pomoc z aktualnymi numerami funkcji wybieranych z poziomu telefonu podgląd globalnej książki telefonicznej dla użytkowników aparatów systemowych

VEK - Voipowy Eliminator Kosztów:
- dostęp do taniej telefonii internetowej bez dodatkowych bramek i kart obsługa wielokanałowych łączy VoIP (SIP trunk)
- obsługa faksów w standardzie T.38 unikalna funkcja Call Through - dzwoń z komórki przez VoIP


zintegrowany GSM - dzwoń ze zwykłego telefonu w ramach sieci GSM
karta I/O - moduł audio oraz sterowanie urządzeniami zewnętrznymi (8 wejść/8 wyjść)
system 1000 indywidualnych kont rozliczeniowych
do 1000 bezpośrednich numerów DDI (dzwonienie do konkretnego użytkownika bez wybierania numeru wewnętrznego)
bufor rozmów do 100.000 rekordów
system restrykcji - ograniczanie niepożądanych połączeń
do 1000 abonentów wirtualnych
funkcja ARS/LCR - automatyczny wybór najtańszej drogi połączeniowej z możliwością zdefiniowania ponad dwóch tysięcy krajowych i zagranicznych prefiksów.


INTEGRACJA Z SIECIAMI IP

 Zintegrowany VoIP 1000 portów VoIP konfigurowanych jako miejskie lub wewnętrzne (do 384 kont miejskich) możliwość podłączenia do 6 kart VoIP64 (64 kanały VoIP każda) - NOWOŚĆ! protokół VoIP: SIP 2.0 kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, G.726, G.729a, GSM obsługa transmisji faksów w standardzie T.38 - NOWOŚĆ!

Platan Intelligent Networking (PIN) - inteligentne sieciowanie przy wykorzystaniu łączy i kart VoIP: sieciowanie do pięciu serwerów Libra, niezależnie od typu obudowy obsługa do 1000 użytkowników w jednolitym systemie o spójnym planie numeracyjnym - NOWOŚĆ! możliwość wykorzystania do 60 kanałów VoIP dla zapewniania sprawnej łączności między serwerami prostota wybierania numerów w ramach systemu wykorzystanie funkcji serwera - przenoszenia wywołań, przekazywania połączeń, dzwonienia w ramach GWW, identyfikacji numerów CLIP itp.

interfejs Libra Web - do konfiguracji przez przeglądarkę internetową
zdalny dostęp do serwerów Libra poprzez platformę mojacentrala.pl
praca w systemach Windows, Linux, Mac OS X dzięki aplikacji opartej o środowisko Java
niezależne systemy zasilania rezerwowego
unikalne panele przyłączy krosowych porządkujące okablowanie serwera przy instalacji w szafach teleinformatycznych
zintegrowany, szybki interfejs ethernet (LAN) 10/100 Base-T w standardzie
zwiększone bezpieczeństwo dzięki różnym poziomom dostępu oraz złożonym hasłom
współpraca z oprogramowaniem Platan CTI poprzez interfejs LAN
zarządzanie zdalne lub lokalne poprzez sieć ethernet
zdalny dostęp poprzez modem ISDN, wbudowany modem analogowy oraz program offline LibraPC
otwarty interfejs programowy PCTI do współpracy z systemami CTI, oprogramowaniem call-center (w tym dedykowanym oprogramowaniem Naso CC), oprogramowaniem dla korporacji taksówkarskich (np. Taxi123, Tiskel)
interfejs hotelowy do współpracy z oprogramowaniem hotelowym
możliwość współpracy z aplikacjami zewnętrznymi wykorzystującymi do komunikacji interfejs TAPI dzięki sterownikowi Platan TAPI Service Provider - NOWOŚĆ!
współpraca z aparatami systemu IP DECT
zabudowa w szafie RACK 19" (jedna jednostka - RACK 4U) lub możliwość powieszenia na ścianie wersji STD 


 KONFIGURACJA

 PBX Server Libra może składać się z jednej, dwóch, trzech, czterech, pięciu lub sześciu niezależnych jednostek. Do wyboru są również dwie wersje obudowy - RACK do montażu w szafie teleinformatycznej oraz STD do powieszenia na ścianie. W każdej jednostce jest do dyspozycji 15 uniwersalnych slotów, które łącznie umożliwają podłączenie:
do 64 linii miejskich analogowych
do 128 łączy ISDN BRA (2B+D)
do 8 łączy ISDN PRA (30B+D)
do 720 linii wewnętrznych analogowych
do 128 cyfrowych portów systemowych
do 1000 portów VoIP do 16 obsługiwanych kart SIM (portów GSM) łącznie
do 1000 użytkowników nagrywanie do 30 rozmów jednocześnie

W celu zwiększenia elastyczności systemu oraz dopasowania go do różnych potrzeb użytkowników wprowadzonych zostało 6 sterowników o różnych parametrach oraz możliwościach.


W jednej jednostce PBX Servera Libra STD (obudowa naścienna) można zastosować:
do 64 analogowych linii miejskich
do 120 łączy ISDN BRA (2B+D)
do 8 łączy ISDN PRA (30B+D)
do 120 analogowych portów wewnętrznych
do 32 cyfrowych portów systemowych
do 1000 portów VoIP do 16 portów GSM

PBX Servery Libra w wersji STD mogą być również łączone w większe systemy obejmujące do 6 jednostek, wówczas ich maksymalna konfiguracja jest taka sama, jak w wersji RACK.